Activities

event_20131013_1

Här det festival på gång. Massor med folk i parken. Massor med stånd som säljer hantverk. Många möjligheter att äta god mat. Alltid vid arrangemangen här i Budapest ordnas det också speciellt för barnen. Det gillar jag verkligen!

event_20131013_2

Här är parken där alla skatare m.fl. samlas och förbättrar sin skicklighet. Här har de också tävlingar för skatare. Jag brukar testa att ta rörelsebilder här.

event_20131013_3

Trångt är det att röra sig mellan stånden. Jag köpte inga prylar men en Lángos kunde jag inte motstå när den görs på rätt sätt 🙂

Den 13 okt tog jag bilderna sedan har nästan bara blivit svartvitt 😉

Fototriss – Rosa.

6 thoughts on “Activities

Leave a Reply

